Doller diář

11:10

Rok 2016 se nám pomalu blíží, a spousta z nás určitě sháněla nebo shání ten pravý diář. Musí mít hezký obal, musí být ideálně velký, mít dostatečně ale ne zase zbytečně moc velký prostor pro poznámky a tak dále a tak dále ... :)

Tenhle rok jsem byla vybírání ideálního diáře ušetřena. Dostala jsem totiž jeden už k Vánocům.
Řeknete si, to je toho. Ale tenhle diář je pro mě úplně výjimečný, a proto bych vám o něm chtěla něco napsat. (Nebojte, nejde o reklamu ;))
Na první pohled není diář ničím zvláštní, ale když ho otevřete, zjistíte že je to takový diář "udělej si sám". 
Má tu totiž stránky, kam si můžete psát roční cíle, co by jste chtěli navštívit nebo zažít. U každého začínajícího měsíce jsou čísla od 1 do 12, takže diář můžete začít v kterém měsíci i roce chcete, a jen si zakrožkujete který je to měsíc. Na další stránce máte roční cíle, a okénka, kam si můžete nadepsat ke dnům datumy a psát si tam různé poznámky mimo plánovač (já si tam nadepsala svátky). Na dalších stránkách už je to obyčejný diář, kam si píšete schůzky a úkoly, ale také týdení cíle, nápady a novinky. Juchů, spousta místa pro moje myšlenky.
Na konci měsíce najdete shrnutí měsíce, co jste splnili, co bylo na měsíci pozitivního a co je potřeba splnit. A další spousta místa na poznámky ale třeba i kresby.
Diář má pevné desky, a na deskách obálku ( tam si můžete dávat různé další poznámky a papíry - ja si tam třeba dala školní průkaz :))



You Might Also Like

0 komentářů