Zkušenosti s vlasovou kosmetikou Milva

21:39

Na začátku března jsem začala používat 3 přípravky (šampón, vodu na vlasy a masku na vlasy) od Milvy. Ty jsem začala používat hlavně kvůli tomu, že jsem měla dlouhodobý pocit, že moje vlasy nejsou zrovna moc "v kondici". Měla jsem hodně zničené konečky, vlasy mi i hodně vypadávaly a nechtěly růst. Celkově navíc nevypadaly moc zdravě a pěkně.
Před Milvou jsem zkoušela různé šampóny a kondicionéry, ale nic moc nepomáhalo. Pro Milvu jsem se rozhodla hlavně díky kladným recenzím a různým doporučením od známých.

Když si rozkliknete Milva e-shop, hned máte možnost si různé přípravky vybrat dle účelu. Jednoduše vyberete, co vás na vlasech trápí a jaký typ vlasů a pokožky máte. Web vás potom přesměruje na konkrétní výrobky, které by vám měli vyhovovat.
Tahle funkce mi přijde opravdu super, protože já sama bych si v tom množství různých přípravků opravdu nevěděla rady a nechtěli by se mi pročítat popisky všech těch šampónů a td.
Takže přehledně udělaný web je určitě prvním plusem, který mě třeba nakonec i opravdu přesvědčil o koupi.

Produkty, které jsem si objednala...

Když jsem tedy zadala do výběru, že mám poškozené vlasy a chci přípravek na podporu růstu a regulaci nadměrného vypadávání, vybralo mi to Šampon s chininem. Tento šampón by tedy podle popisku urychlovat růst a zamezit vypadávání vlasů. Takže přesně to, co jsem hledala. K šamponu jsem si tedy ještě vybrala navíc vodu na vlasy a masku na vlasy. Tyto dva přípravky by měli celkově vlasům pomoci k jejich pružnosti a odolnosti.

Odkaz na mnou vyzkoušené přípravky, které zhodnotím v tomto článku níže:

Šampon - https://www.milvacz.cz/milva-sampon-chinin-big
Voda na vlasy - https://www.milvacz.cz/milva-voda-na-vlasy-chinin-s-rozprasovacem
Maska na vlasy - https://www.milvacz.cz/milva-maska-na-vlasy-chinin

Ještě než vám v bodech vypíšu výhody a nevýhody, chci vám říct, že jsem všechny 3 přípravky používala pravidelně od března do července. Teď v červenci mi došel 500 ml šampon, masky mi zbývá jen trocha a vlasové vody je pořád dost.

Výhody a pozitiva samozřejmě převažují a tak bych je zmínila jako první. :)

  • Už po krátké době byly vidět změny v růstu. Po nějaké době se růst vlasů zase trochu zpomalil, ale místo toho se dostavilo víc změn (k lepšímu) co se týče vzhledu a kvality vlasů.
  • Změna je výrazná a viditelná.
  • S vypadáváním vlasů mám pořád problémy, ale řekla bych, že v posledních dvou měsících se vypadávání opravdu zmírnilo.
  • Dříve jsem si myla vlasy každý den nebo obden. S tímto šamponem jsem si myla vlasy jednou za dva až tři dny.
  • Nevím, jestli je to spíš výhoda nebo nevýhoda, ale když jsem šampon přestala používat, vlasy se mi začaly zase víc mastit a nevypadaly tak dobře.
  • Ještě bych zmínila tedy přehledný web, kde vám pomůžou s výběrem vhodných přípravků. A když si ani na webu nebudete vědět rady, poradí vám na Facebooku a to max. během pár hodin. To mám vyzkoušené. :)
Nevýhody

  • I když šampon asi nebyl přímo určený k zamezení třepení konečků, stejně mě trochu mrzelo, že i  když moje vlasy vypadaly celkově lépe, konečky na tom moc dobře nebyly.
  • Bez používání masky na vlasy by asi vlasy vůbec nevypadaly tak dobře, protože když jsem ji asi 2 týdny nepoužívala, moje vlasy vypadaly o dost hůř.
  • Největší nevýhodou u šamponu pro mě bylo asi šílené cuchání vlasů při mytí. Na Facebookových stránkách Milvy se psalo, že se s cucháním musí počítat a že na to pomůže kondicionér. Ten jsem používala a opravdu to v rozčesávání hodně pomohlo, ale stejně si myslím, že nejvíc vlasů mi vypadalo právě kvůli šílenému cuchání při mytí. Vůbec si nedovedu představit, že bych kondicionér nepoužila.
  • "Tekutý stav", ve kterém šampon byl. Tím chci říct to, že šampon byl hodně hutný a musela jsem použít opravdu hodně šamponu, abych ho dobře rozetřela po celých vlasech.
  • Tento bod se nedá považovat za nevýhodu, jako spíše moji vlastní poznámku. A tou je, že přípravky nijak moc nevoněly, což je škoda, protože já mám opravdu ráda, když mi voní vlasy.
Fotky PŘED (březen)




A fotky PO (červenec)



Tak já doufám, že se vám můj článek líbil a byl vám třeba nápomocný při rozhodování nebo vybírání šamponu a další vlasové kosmetiky. 
Já jsem ze začátku Milvu moc nedoporučovala, protože mi přišla docela předražená a celkové změny k lepšímu se dostavily až po delší době. Hlavně co se tedy vypadávání vlasů týče. Taky mě opravdu štvalo to cuchání vlasů.
Nakonec jsem si ale na Milvu dost zvykla a teprve když mi došel šampon, tak jsem si uvědomila, že vlastně potřebuju další. Takže teď už zase používám šampon od Milvy. A dokonce i s jejich novým kondicionérem. Tak vám o tom pak zase třeba někdy napíšu. :)

Odkaz na e-shop: https://www.milvacz.cz/
Odkaz na Facebookové stránky, kde si třeba můžete přečíst další recenze. :) : https://www.facebook.com/MilvaCZ/?fref=ts

You Might Also Like

0 komentářů