Pet TAG

20:00

Ahoj, rozhodla jsem se pro založení nové rubriky "Tagy".
Není to tedy nic originálního, ale hrozně se mi tento formát líbí. Přijde mi, že se čtenáři dozvědí něco o mně, ale i o tom daném tématu. Já jsem se rozhodla k tagům zároveň přidávat i hodně fotek, tak snad vás nový "formát" zaujme.

1. Jaké je plemeno?

Je to pes rasy West Highland White Teriér

2. Jaké má jméno?


Když se narodil, dostal jméno Cedric ("Sedryk"). My mu ale doma říkáme Festík, protože než jsme si Festíka přivezli domu, táta pořád říkal, že si pořídíme Westíka (rasa), jenomže sestra tenkrát byla hodně malá a drmolila slova, a tak místo westík říkala festík. No a nakonec se to nějak chytlo, a když nám táta pejska přivezl domu, už mu nikdo neřekl jinak než Festík.


3. Jak dlouho svého mazlíčka máš?

O prázdninách to bude 7 let.

4. Jak jsi ke svému mazlíčkovi přišla?

Už od mala jsem hrozně chtěla psa a pořád jsem s tím rodiče otravovala. K vánocům jsem chtěla psa, k narozeninám jsem chtěla psa,.. Jenže jsme bydleli v bytě.. No nakonec jsme se z bytu odstěhovali do domku se zahradou a těsně před tím než jsme se přestěhovali, jsme ho se sestrou dostali k narozeninám.

5. Jak starý je tvůj mazlíček?


Brali jsme si ho jako štěňátko a už je mu 7 let. Takže pán v nejlepších letech. :) :D


6. Jaké vlastnosti má tvůj mazlíček?

Tak tohle je trochu složitá otázka. Jaké má vlastnosti? No dřív byl hodně hravý a taky nám často utíkal. Teď už je ale asi "dospělejší" a už je to spíš takový hlídač. Kdykoliv jde někdo kolem, hned štěká a běhá podél plotu. Jinak má jako každý pes rád mazlení, válení, procházky,... Jinak bych řekla že je i dost dominantní a tvrdohlavý.

7. Co pro tebe tvůj mazlíček znamená?

Je to můj první mazlíček a tak je to pro mě prostě největší zvířecí láska. Vždycky mám radost, když přijdu domu a vítá mě. Nedovedu si představit že bych třeba večer seděla u počítače a on mi neležel pod stolem u nohou, nebo že bych přišla na zahradu a nebyl by tam, nebo že bych chtěla jít na procházku a Festík by neběhal kolem branky že chce jít se mnou...

8. Jaké má tvůj mazlíček přezdívky?


Tak nejčastěji mu říkáme prostě Fesťa, Festík. Méně často mu říkáme Cedric a ségra mu ještě občas říká Fredy.


9. Kde tvůj mazlíček přebývá?


Když nejsme doma, spí na gauči na chodbě. Když doma jsme, je většinou v obýváku ve svém pelíšku, večer potom spí u mamky v ložnici. Když je venku teplo, necháváme ho většinu času přes den na zahradě.


10. Chodíš nebo chtěla bys chodit se svým mazlíčkem na soutěže?


Festík nemá moc disciplíny a je sám svým pánem, a nejspíš už je pozdě ho učit agilitám, nebo ho brát na výstavy. Místo toho ho ale většinou každý den někdo bere na procházku, takže nějakou aktivitu navíc má. :)

11. Zničil už něco?

Jako malý toho zničil spoustu. Jednou jsme ho třeba nechali samotného doma a shodil na zem kytky, potom šlapal v hlíně a nakonec špinavýma packama roztrhal závěsy. Od té doby, když je doma sám, zavíráme všechny místnosti a necháváme ho na chodbě. Na té chodbě skoro nic není, ale mamka tam jednou nechala položené papíry a Festík je roztrhal. Teď už je ale naštěstí hodnější a nic neničí. Teda až na záhonky s kytkama. :D :)

12. Co výjimečného se vám společně přihodilo?


Tak toho je za těch 7 let spousta, ale když bych si měla rychle na něco vzpomenout, tak jsme nedávno šli na procházku do lesa a někdo tam pohodil televizi. Festík vůbec nechtěl jít dál a hrozně štěkal a vrčel. Bůhví co si o té televizi myslel. Když jsem ho ale nakonec dostala blíž a on zjistil, že mu televize nic neudělá, očuchal ji, označkoval a šli jsme dál.








You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já bych taky chtěla psa, ale jezdíme s přítelem oba pozdě z práce, tak by byl na zahradě celý den sám, tak nevím, jestli je to dobrý nápad. Pro začátek jsme si koupili zakrslého králíčka a je to miláček. Od jara do podzimu ho nechávám běhat po zahradě a je na něm vidět, jakou má radost :-) . Takže nějakého mazlíčka, který nám dělá radost máme taky. Máme s ním ale i starosti. Vloni nás nečekaně potkala kastrace králíka , ale zvládli jsme to a už je Bob zase fit :-) .

    OdpovědětVymazat