Nákupy z AliExpressu

19:00

Jedním z mých nejoblíbenějších a nejvyhledávanějších videí a článků jsou nákupy. Typy, kde a co se dá dobře nakoupit. Proto i na mém blogu najdete tento typ článků.

Třeba tady někdo najde inspiraci, co si koupit, a co naopak ne. :)

Bílé tričko s motivem banánů

  • Tričko přišlo měsíc po zaplacení, těsně před ukončením dodací lhůty. Upřímně už jsem myslela že mi ani nepřijde.
  • Popis i fotky sedí s tím, co mi přišlo. 
  • Materiál žádná sláva. Přirovnala bych ho k takovým těm plátěným taškám. Na sobě jsem ho měla ale je chvíli, tak uvidím, jak se v něm budu cítit.
  • Velikost byla univerzální. Mě je tričko volnější, a trochu kratší (nosím velikost S), ale i tak ho snad unosím ke kalhotám s vyšším pasem.
  • Tričko stálo 5.51 dolarů (přibližně 140 Kč).
  • Ve finále jsem s tričkem docela spokojená, ale podle mě cena neodpovídá kvalitě.



Černé jeggíny se zlatým zipem
  • Podle názvu by to měly být legíny, ale podle mě to jsou spíš takové jeggíny.
  • Jeggíny mi přišly po 25 dnech (což je podle mě středně dlouhá doba pro dodání). Všechny objednané balíčky z Aliexpressu mi pošťačka hází do schránky, ale tentokrát poprvé jsem si musela dojít pro balíček na poštu. 
  • Když jsem je rozbalovala, bála jsem se, že mi vůbec nebudou, protože byly hrozně úzké v pase. Nakonec mi tedy v pase jsou, protože jsou z opravdu pružného materiálu. Na druhou stranu ale mají trochu kratší nohavice. (Normálně mám velikost S, tady jsem si objednala velikost +M)
  • Co se týče kvality, přirovnala bych to například ke kalhotám v Croppu.
  • Jinak jeggíny mají zepředu i zezadu kapsy, a zepředu ještě funkční zip.
  • Stály 7.96 dolarů (přibližně 200Kč).
  • S jeggínama/legínama jsem spokojená, a plánuji si objednat ty samé v bílé barvě. 
http://www.aliexpress.com/item/Burst-casual-pants-2014-European-Station-New-Women-s-Yiwu-code-slim-pencil-pants-jeans-factory/32222099229.html



Černá plavková tanga
  • Tanga přišli 20 dní po zaplacení, v igelitové obálce + ještě v průhledném pouzdru.
  • Původně jsem podle fotek myslela, že to budou spíš takové brazilky, ale jsou to obyčejná tanga.
  • Objednávala jsem si velikost M (normálně nosím S), a pro příště bych si asi vybrala ještě o číslo větší velikost.
  • Materiál je dost pevný, kvalitou bych přirovnala například k New Yorkeru.
  • Stály 2.48 dolarů (přibližně 60 Kč).
  • S plavkami bych byla za normálních okolností spokojená, ale škoda že mi úplně nesedí velikost.

http://www.aliexpress.com/item/Brief-Style-Black-Women-Bikini-Bottoms-Sepatate-Swimsuit-Female-Swimsuits-Women-s-Swimwear-Maillot-De-Bain/32354387043.html



You Might Also Like

0 komentářů