Nákupy z Aliexpressu #9 - Kryty na iPhone

20:46

Myslím, že u těchto nákupových článků se mi vyplácí chvíli s vydáním počkat, protože věci, co mi z Aliexpressu přijdou, sice na první pohled vypadají dobře, ale občas neuplyne mnoho času a ta daná věc se třeba rozbije nebo jinak zničí. To samozřejmě není pravidlem a už se mi povedlo na aliexpressu udělat spoustu dobrých nákupů. Mám odtud věci třeba i přes rok a jsem s nimi pořád hodně spokojená. Někdy se ale stane, že mi domů přijde nějaká nekvalitní věc, a protože vám chci vždycky psát recenzi tak, aby vás k nákupu buď třeba inspirovala/přesvědčila a nebo naopak odradila a abyste věděli, jakou zkušenost mám s určitými věcmi já, tak je lepší si věc chvíli "otestovat". A i tentokrát se to vyplatilo. :) Není sice pravidlem, že když mě se nějaká věc rozbije (a naopak), tak vám musí taky, ale vždycky je dobré slyšet nějaký objektivní názor, ne?


Průhledný kryt s obrázkem



Černobílý kryt "mramor"




Černobílý kryt "Barva"


You Might Also Like

0 komentářů