Nákupy Březen 2017

10:03

Další měsíc, další nákupy. Co na to říct. Pojďme rovnou na to. :)

CD Paulie Garand - Nirvana
Tento měsíc vyšlo Paulieho nejnovější CDéčko, takže jsem si ho hned koupila do sbírky.
Od té doby, co vyšlo, jsem ho na přehrávači poslouchala asi 3x, a abych se přiznala, na poprvé mě CD moc nezaujalo. Na druhý poslech už to bylo lepší a potřetí už jsem si oblíbila většinu písniček.
Někdy prostě trvá dýl, než si člověk nějakou písničku oblíbí, než si naposlouchá text a td. A u Paulieho to tak bývá dost často. Vlastně mi přijde, že to má tak trochu "na střídačku". Jedno CD jsou hitovky a druhé jsou spíš hodně promyšlené věci, kterým se musí dát trocha času. A tohle je právě ta druhá varianta.


Každopádně několik písniček má už i klip a svoje posluchače si to našlo i v širším okruhu lidí, takže bych řekla, že to Paulie dělá správně. :)


Další sazeničky
Když jsem domů přinesla sazenice Slunečnice, tak to mamku trochu nadchlo a koupily jsme si ještě další různé sazenice. Už se nemůžu dočkat, až budeme v dubnu zahradničit. :)


Aknecolor
Tohle je přesně jedna z těch věcí, bez které si už ani nedokážu představit každodenní život.
Pokud mi opravdu něco pomáhá na pupínky, je to tahle zázračná tubička z lékárny.
Není nijak na předpis, je normálně k sehnání a stojí jen přibližně 150 korun. To "jen" píšu, protože mi přijde, že je to o dost levnější než všechny ty kosmetické přípravky z různých drogerii, kterých jsem vyzkoušela spoustu. Aknecolor používám už víc jak rok a opravdu mi vždycky pomohl do dvou dnů úplně zahojit a vymazat kdejaký pupínek. Prostě je to takový můj malý zázrak. :D
Jediná nevýhoda této "krémpasty" je ta, že ji prodávají jen ve dvou odstínech - hodně světlém a hodně tmavém. Mě upřímně nesedí ani jeden odstín, a proto si tím pupínky mažu vždycky večer před spaním, nebo když jsem třeba zrovna doma.


Boty na ples
V březnu mě čekal maturitní ples, který teď už mám tedy úspěšně za sebou. :) Na takový ples jsem samozřejmě potřebovala nějaké pěkné boty a upřímně, sehnat takové, které by se mi líbily, to byla opravdu "fuška".

Já jsem strašně chtěla právě takovéhle na pásek okolo kotníku a ať jsem procházela jakýkoliv obchod jako je Baťa a pod., tak jsem nic nenašla. Vůbec žádné boty, které by se mi líbily.
Nakonec jsem tedy na tyto narazila až v Kikiriki. (To je takový obchod v Liberci, kde prodávají od bot po peněženky a od oblečení po šperky).
Mě osobně se tedy v tomto obchodě moc nelíbí, protože to tam na mě působí moc "kýčovitě", ale za tyhle boty jsem opravdu ráda. :) Tedy, až na tu rudou podrážku. :D


Stály mě přibližně 350 korun, a pokud by vás zajímalo, jak moc jsou pohodlné, tak vám to teď už, z celovečerní zkušenosti, můžu říct naprosto přesně - vůbec. ...Ale hlavně že jsou hezké, ne? :D

Bunda
Původně jsem procházela obchody kvůli tomu, že jsem hledala nějaký jarní kabát. Když jsem ale v Croppu uviděla tuhle bundu, tak jsem na všechny kabáty úplně zapomněla.
Prostě mi přijde fakt hezká a zároveň jednoduchá. Nemá sice vůbec nabíraný pas, takže je trochu volnější, ale jinak je opravdu super a nemám si na co stěžovat. :)
Stála mě 1 199 Kč a kupovala jsem si velikost XS. (Normálně nosím S).



Tohle už je z nákupů všechno. Moc toho tentokrát nebylo, ale přesto doufám, že jsem vás třeba něčím inspirovala a že si možná taky koupíte nějaká semínka na zahrádku, nebo do květináče. Taky jsem vás třeba mohla přivést k tomu, že pokud něco hledáte, a máte jasnou představu, jak to má vypadat, ale nemůžete to nikde sehnat, zkuste se kouknout i do obchodů, kam normálně nechodíte. :)
A na závěr ještě jedna taková zajímavá věc, která se mi strašně líbí: http://www.joyonline.cz/eshop
Je to stránka od Joy, kde každý den dávají různé typy na to, co by se vám mohlo hodit do šatníku. Takže pokud jste takový "shopaholici" jako já, tak tam určitě mrkněte. :)






You Might Also Like

0 komentářů