Letní šaty aneb "něco jako lookbook"

11:19

Minulý měsíc jsem si, dá se říct, nic nekoupila, a proto 1. července nevyšla pravidelná rubrika (nákupy za minulý měsíc). Místo toho jsem se rozhodla udělat na začátek prázdnin něco k letnímu tématu.
Takže tohle je oficiálně můj první pokus o nafocení "lookbooku". :)



Luční víla
Díky barvě a vzoru se určitě hodí na procházku do přírody. Vzala bych si je například na piknik, do parku a nebo třeba na první rande.  
Určitě je super šaty doplnit decentními doplňky.





  • Šaty - šité na zakázku
  • Náušnice - drogerie
  • Náramek - Takko


Černá klasika
Černé pouzdrové šaty by neměli chybět snad v žádném dámském šatníku.
Dají se z nich vytvořit různé kombinace doplněním přehozu, svetříku, košile...
Šaty bych si vzala kamkoliv, kde chci vypadat hezky a trochu formálně. Měla jsem je například na cestu do Drážďan, do galerie nebo na první den školy.




  • Šaty - Ann Christine
  • Košile - Cropp
  • Náhrdelník - Six
  • Baleríny - H&M

S květinami
Typicky letní šaty na takové to běžné nošení do školy, do práce, do města, do restaurace...
A večer, když je vám zima si přes ně vezmete obyčejný svetřík, a můžete s nimi vyrazit například do letního kina. :)







  • Šaty - H&M
  • Svetřík - Amisu
  • Náušnice - Cropp
  • Žabky - Deichmann

Béžové
Tyhle šaty, to byla láska na první pohled. 
Často je nosím do školy a o prázdninách na různé výlety. 
Dají se hezky kombinovat se zlatými a černými doplňky.


¨






  • Šaty - H&M
  • Přehoz - Amisu
  • Baleríny - H&M
  • Kabelka - Aliexpress
  • Řetízek s přívěskem - H&M
  • Hodinky - Aliexpress


Fotky: https://www.instagram.com/jan_smudla/













You Might Also Like

1 komentářů

  1. Všechny šaty jsou parádní :-) . Já nosím šaty celoročně. Mám několik šatů, které jsem si objednala ze second handu , takže můžu mít každý den jiné :-) . Nerada totiž chodím dva dny po sobě ve stejném oblečení, takže potřebuju mít plnou skříň, abych měla na výběr :-) .

    OdpovědětVymazat