Květnové nákupy 2016

15:00

Jako každý měsíc je tu článek o tom, co jsem si minulý měsíc koupila. Tento měsíc jsem spíš než za něco na sebe a pod. utrácela hlavně za zmrzliny, pitíčka a td. Vlastně jsem i přemýšlela, jestli mám článek vůbec vydat, protože toho tady opravdu moc nemám. Na druhou stranu je to jediný "pravidelný" článek, a tak jsem o něj sebe i vás nechtěla ochudit. :)

Květované šaty z H&M
Pokud sháníte nějaké letní věci, určitě vám můžu doporučit hmko. Když jsem tam o víkendu byla, měli tam spoustu letního oblečení. Overaly, kraťasy, šaty,.. Nejradši bych to tam vykoupila celé. Ale protože letních věcí mám tolik, že je vůbec nestíhám unosit, koupila jsem si jen jedny šaty, které jsem tam prostě nemohla nechat. :) :D


Přijde mi, že mají hrozně hezký střih, který zvýrazní postavu, ale nepůsobí vyzývavě. Navíc vypadají i docela formálně a  zároveň vesele a letně. Takže myslím, že tyhle šaty určitě unosím.
Navíc cena nebyla nijak strašná, oproti jiným obchodům, stály mě 299 Kč.


Suchý šampon Batiste Oriental
Se suchým šamponem od Batiste mám dobré zkušenosti a naučila jsem se ho docela často používat, proto jsem si koupila ještě jeden, jen s jinou vůní. Vůně je opravdu taková orientální a sladká, což nemusí vonět všem. Na druhou stranu, například oproti třešňovému (který není takový sladký a podle mě vůní vyhovuje všem) zůstávají vlasy déle vonět. Cena šamponu je okolo 110 korun. To může někomu možná přijít hodně, ale šampon docela dlouho vydrží (já jsem si jeden koupila v březnu, používám ho tak 1-2x do týdne a pořád mi nedošel).


Arizona čaje
Minulý měsíc jsem psala, že kamarád objevil spoustu různých příchutí Arizon v plechovce, a tak jsem samozřejmě neodolala a několik si jich i tento měsíc koupila. 


Plánuji dokonce udělat samostatný článek, kde se budu snažit jednotlivé plechovky co nejlépe nafotit, napsat jak mi chutnaly a nechutnaly,... Snad by se vám to mohlo líbit. :)
Čaje mě stály 55 korun, a kamarád je kupoval někde v Liberci ve večerce.


____________________________________

Ps.: Kromě toho jsem si objednala 6 věcí z Aliexpressu, o kterých vám také napíšu, až mi přijdou i poslední dva zbylé balíčky. :)


You Might Also Like

0 komentářů