Warcraft: První střet

21:40

Včera večer jsem byla na předpremiéře jednoho z nejočekávanějších bijáků všech nadšenců do her, především tedy těch od Blizzardu (World of Warcraft nebo třeba Hearthstone).
Před kinem se stály fronty až k eskalátorům a všude kam jsem se podívala byli lidé s tričky, nebo dokonce i s cedulemi Hordy a Aliance.
Celé kino vonělo jako vždy popcornem a nachos, ale tentokrát se ve vzduchu vznášela i jiná vůně. Byla to vůně magie a seker, po celé hale jako by se rozplýval fel. A mě přišlo, že lidé se mění v orky, přitom jak se tlačili a stály v tlupách.
Když jsme si sedli na místa, dychtivě jsem držela popcorn a čekala, kdy se rozhrne plátno. Atmosféra houstla a v kině (a to myslím bohužel opravdu vážně) ani nestíhala klimatizace.
Po reklamách konečně začal šíleně dlouho očekávaný film. Ihned jsme se objevili ve světě orků a všechno šlo ráz na ráz. Žádné dlouhé vyprávění a protahování, film mě prostě okamžitě vtáhnul do děje.
Oplývala jsem radostí, kdykoliv jsem poznala známé tváře, jako třeba Gul´dana nebo Medivha.
Celý film jsem zatajovala dech nad kouzly a souboji. Kromě toho samozřejmě i nad poutavým příběhem.

Zdroj obrázku: http://my.mmosite.com/2528383/blog/item/warcraft_movie_opens_with_93_million_in_first_in_11_countries.html

Kdybych měla film posoudit z pohledu naprosto nezasvěceného diváka, určitě bych z toho nebyla zrovna dvakrát moudrá, na druhou stranu se film snažil být co nejsrozumitelnější. Líbilo se mi obsazení, až na některé výjimky i efekty a co mě nadchlo nejvíc, byla krajina a prostředí celkově. Určitě se nedá říct, že by si tvůrci nedali záležet i na sebemenších detailech.
Kdybych to měla posoudit ze svého osobního pohledu, což je pohled hráče především Hearthstone a v druhé řadě tedy i WoW, byla jsem mile překvapená. Bála jsem se, že většina věcí, které znám z her tam nebudou nijak zvýrazněny a půjdu z kina zklamaná. Opak byl pravdou, a jak už jsem psala, celý film jsem se radovala ze svých známých WoW oblastí a hrdinů. Nejvíc mě ale pobavil Polymorph.
To mě vede i k další poznámce, a to té, že ve filmu se objevilo pár vtipných scén, kterým se celé kino pousmálo. Film ale celkově vůbec nepůsobil tak komicky, jak hlásaly negativní recenze. Mě přišel právě naopak dost "vyhypovaný" a to jak ze strany Hordy, tak ze strany Aliance.
Komu bych ale doporučila film ze všeho nejmíň, jsou největší fanoušci WoW. Můj spolužák tam celý film propovídal, protože objasňoval co se jak stalo, nebo nestalo. Co se jak mělo stát a podobně. Když jsem se ho ptala, jak se mu film líbil, říkal, že tam shledal nějaké ty maličkosti, ale že se mu film líbil. Na druhou stranu, určitě víte jak to je, když si přečtete nějakou knihu a pak k ní natočí film. Ti co knihu nečetli jsou nadšení, ty co knihu četli, jsou rozmrzelý z toho, kolik se toho do filmu nevešlo.
Já jsem naštěstí byla asi takový ten zlatý střed a z filmu jsem se radovala, už se moc těším na další díl. :)


You Might Also Like

0 komentářů