Nákupy z aliexpressu #3

20:30

Konečně mi dorazili všechny objednané věci z aliexpressu, a já můžu konečně napsat už třetí článek na toto téma.  :)

Béžovokrémové psaníčko/menší kabelka
  • Takovouhle malou kabelku jsem si chtěla koupit už strašně dlouho, a začínající léto mě trochu popostrčilo. Protože komu by se pořád všude chtělo "tahat" tu velkou kabelku ve který máme stejně spoustu strašně (ne)potřebných věcí. Do téhle malé se vejde vše potřebné, je hezká a praktická.
  • Musím říct, že jsem z ní nejdřív moc radost neměla, protože mi přišla s nějakým černým flekem na zadní straně, nakonec to ale šlo vyčistit.
Sluneční brýle
  • Když mi brýle přišli, měla jsem z nich hroznou radost. Vypadají totiž opravdu kvalitně. Jestli se dá z Aliexpressu opravdu něco dobrého koupit, jsou to sluneční brýle.
  • Mají hezké zlaté obroučky a černá skla. Nenašla jsem na nich žádnou vadu... Můj problém ale je, že jsou na můj obličej hodně velké a přijde mi, že mi vůbec nesluší. :(
  • Stály mě přibližně 110 korun a přišli po třech týdnech.
  • Nebojte, nezapomněla jsem přidat odkaz, ale stránka již neexistuje. To se na Aliexpressu stává poměrně často.


Sluneční brýle "Lennonky"
  • Já jsem úplně stejné kupovala příteli už minulý rok, ale jak to tak chodí s kvalitou (a také s mým přítelem, který není na věci moc opatrný), tak se za to jedno léto nošení rozbily. Konkrétně jim upadla "nožička".
  • Na druhou stranu, než se rozbili, sloužili opravdu dobře. 
  • Co bych na nich opravdu pochválila je, že i na mém malém obličeji dobře sedí. A potom také to, že je na výběr z různých barev skel. Upřímně, asi si objednám jedny i pro sebe. :)
  • Ne vážně, jsou super. :) 
Black Head maska na černé tečky








Černé podkolenky




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak hlavně na tu kabelku opatrně! .. Mám jí doma už přes půl roku, a teď se mi solidně začalo párat zapínání. Tak si dávej bacha a při otvírání kabelky netahej za kabelku jako takovou ale přímo za ten cvoček, jinak si to taky brzo urveš ;D .. Ale jinak souží pořád parádně a nikde jinde se nepárá, takže za ty peníze určitě stála za to, cvoček se přišije raz dva. :)
    A s tou maskou si mě docela překvapila, taky jsem si jí plánovala objednat a všichni jí hrozně chválí, tak teď jsem na vážkách :D ..
    Ale brýle si odtud objednávám taky pořád, jsou levný a za ty peníze vydrží i docela dlouho :) (pokud je teda dřív neztratim ;D)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já počítám že ta kabelka nebude kdoví jak kvalitní, ale jak říkáš, za tu cenu .. :) Naopak jsi mě možná potěšila, že se začala trhat až za půl roku :D
      A co se týče té masky, taky na ní všude slyším dobré ohlasy, ale my ji zkoušeli s přítelem a ani jednomu nepřišlo že je nějak moc účinná. Ale za těch pár korun si můžeš třeba jeden pytlíček na zkoušku objednat. :)

      Vymazat